Wednesday 12 October 2016

How You Fit Make Money For This Recession Period As E Dey Hot

Plenty pipu don call me to ask one kweshion
Wetin person fit do to survive dis Naija wey we dey so….
Last week, one of my padi be talk say he need money to buy Lappy…haba…when I no dey play Baba Ijebu…
Anyway sha, I bin give am Half of the money sha make e no think say I be bad friend…but I come call am one corner…sit am down like say he wan do interview come advise am how to make small change for him pocket…. Dis na wetin I tell am….

1.       Know wetin you get passion for:
Image result for hardworking passionate black man

When I bin dey small, I sabi dance well well…infact for my sleep I dey always dance..if I dey waka for road nko? Pipu think say I don dey get skoin skoin…but them no know say my passion na to dey dance…I bin reason say if time don reach, I go just open my dance school for my kaba make dancers fit troop in…but today the tori dey different.
I bin give up that year…nobody dey to encourage me…so the thing bin just comot…
So I bin dey yan, anything wey you get passion for wey go fetch you money wey good ….I no talk say make you go dey tiff ooo…ehen…the thing wey you like to do no go ever taya you..as you dey do the work you go just dey smile…
So if you never get wetin you like to do, go pray and go discover yourself or beta make you follow pesin wey get brain reason so he or she go fit guide you…

2.       Go learn work:
Image result for black lady learning how to sow in nigeria

Pipu dey always thinks say once you don go univasiti, you don arrive…hahahaha…na OYO be your case…for your information,many pipu wey get first class for school still dey aus dey find work….even if them get work, the money wey dem dey pay for this our companies dem no just make sense again…e be get one guy wey sabi English well well for my department for school…na him dey answer question pass but when we graduate, he no graduate…ohoooooo…u see? So my broda I no talk say school no good ooo, I just wan ask you one kweshion…WHAT IF NOTHING LIKE SCHOOL NO COME EXIST BEFORE NKO? Na so you dey house dey complain?..
Think am ooo…NO FOOD FOR LAZY MAN..
Bill Gate na school drop out..

3 Waka with beta pipu wey fit help you make am:
Image result for young african professional group of men
Dis popula adage talk say ‘show me your padi and I go tell you the person wey you be’…
My padi, you gots to dey waka with responsible pipu…pipu wey go help your career…wey go encourage you…make your life beta…wey go show you way…wey go fit help you…ehn…you no need beta counselling…all those pipu wey dey always do aristo no dey help you…no folo tiff ooo, yahoo yahoo, ashewo, even aproko pipu dem cos na dem no get work…lol…

4 Make you take Prayer back am:
Image result for black man praying
If Baba God no dey involved, we just dey deceive ourselves…For every hutle wey we wan embark, Baba God must dey oooo…sebi Reekado Banks sing am ‘OLUWA NI’, TIWA SAVAGE SEF sing am ‘IF I START TO COUNT, THE TIN WEY BABA GOD DO E NO GO END…’..my broda and sista, God must dey involved…If you like go dey depend on your Uncle or papa…I f God carry them away nko? Ohoooo…

Make God bless our Hustle.

5 Make you take that step now!!!! Time no dey wait again oooo…
Image result for leg moving forward

Till I come your way again tomorrow on this ogbonge platform
KONFAM ADVISE

You fit add me for FB akinseye simi
Or IG @akinseyesimi



No comments:

Post a Comment